O nama

Pet Vet Tuzla je privatna veterinarska stanica osnovana 2014. godine i od tada ima konstantan rast i uspjeh. Više od šest godina poslovanja imamo jedan cilj – da vlasnicima kućnih ljubimaca obezbjedimo kompletnu uslugu na jednom mjestu.

Copyright © 2021 PET VET d.o.o. Tuzla

19,00 KM

Opis

Otopina za nakapavanje na kožu, antiparazitik, ektoparaziticid, kombinacija imidakloprida i moksidektina.

Advocate® za pse koristi se za:
-suzbijanje i profilaksu infestacije psa buhama (Ctenocephalides felis/canis); suzbijanje pasje pauši (Trichodectes canis), suzbijanje ušnih šugaraca (Otodectes cynotis), sarkoptes šuge (Sarcoptes scabiei var. canis) i demodikoze (Demodex canis)
-sprjecavanje invazije s D. immitis (L3 i L4 licinke), suzbijanje oblica Angiostrongylus vasorum, suzbijanje invazije želucano-crijevnim nematodima Toxocara canis, Ancylostoma caninum i Uncinaria stenocephala, Toxascaris leonina i Trichuris vulpis
-za suzbijanje alergijskog dermatitisa uzrokovanog ubodima buha.

Nacin primjene i doze
Kod pasa do 25 kg dok stoje razmakne se dlaka izmedu lopatica tako da koža bude vidljiva. Stavi se vrh pipete na kožu i iz nje se nekoliko puta istisne sadržaj. Kod pasa težih od 25 kg sadržaj pipete ravnomjerno se raspodijeli na 3-4 mjesta uzduž linije leda i to od podrucja izmedu lopatica pa sve do korijena repa. Na svakom mjestu dlaka se razmakne da koža bude vidljiva. Vrh pipete stavi se na kožu i lagano pritisne da bi se dio sadržaja istisnuo na kožu.

Kontraindikacije
Ne smije se tretirati: štenad mlada od 7 tjedana; jedinke preosjetljive na djelatne ili pomocne tvari pripravka;
macke – njih se tretira pripravkom Advocate® spot-on za macke

Cijena se odnosi na 1 pipetu.